Malin Eriksson

tisdag 15:e november

Kategori: Allmänt

Dagarna hemma i Luleå var så mysiga och avkopplande. Träffade fina vänner och umgicks med familjen och Ayla :) for hem till Umeå i lördagsmorse, tidigt - busse gick 05.40 från Luleå. Jag tog den tidigaste bussen för att hinna fram till dammiddagen och som skulle börja kl 13. Dammiddagen är en tradition inom HHUS som anorndas varje år för alla tjejer i HHUS (alltså som studerar ekonomi) av ett gäng killar i HHUS. Det är en heldag med aktiviteter och på kvällen är det sittning! Det var riktigt kul!

I söndags var det en lugn dag, jag och tove var och fikade på skogis med en av mina utbytesstudenter :) På kvällen kom Anna och hennes kompis Tove över och såg film.  och sen kom josse hem!! :)

Nu ska jag byta om och börja röra mig mot IKSU! Ikväll blir det cardiotraining och bodybalance, kör dubbelpass ;)

ha en jättemysig kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: