Malin Eriksson

don't be afraid to fail, be afraid not to try

Kategori: Allmänt

Den här helgen har varit så skön. I fredags hade vi international dinner med buddygruppen. Alla fick ta med sig nån maträtt från deras hemland och så dukade vi upp en buffe av all möjlig mat som alla fick ta av! Det var riktigt trevligt och vi blev en hel del, ca 15 personer kanske, kul! :)

Gårdagen och idag har varit lugna dagar, så skönt. Igår pluggade jag på dagen och på kvällen lagade jag och josse middag och såg sedan på film - mys! Idag har jag pluggat och bara tagit det lugnt, och sett på mitt favoritprogram bachelorette, hehe;)

Tenta på tisdag, hemfärd till lule på onsdag!! :) Längtar efter min fina syster.


Från i fredags på Corona med några från buddygruppen. :)


Buffen, såg inte så gott ut på bilden men det var faktiskt riktigt gott!

Kommentarer

  • mathilda säger:

    ser ju ut som ett härligt gäng! :D

    2011-11-07 | 09:03:18
  • malin säger:

    ja, känner du igen cristal?:)

    2011-11-07 | 17:40:00

Kommentera inlägget här: