Malin Eriksson

inne på sista månaden innan sommaren!

Kategori: Allmänt

Idag är jag tillbaks till umeå efter en superhärlig och rolig helg i Luleå! I lördags var jag, fredrik, sofhia och två kompisar till fredrik och grillade på porsön och senare for vi vidare till nån universitets-fest och sen till stuk! det blev en riktigt lyckad kväll! : )

Sov länge på söndagen och tog det lugnt, bastade lite och promenerade lite och fikade födelsedagsfika hos magda som fyllt 21 år!!  Vi börjar bli gamla nu eller hur magda? ;) Just nu kan vi stanna, den här åldern känns som den perfekta tycker jag. :)

Jag har inga bilder från helgen men några bilder från Spanien kan ni få! :)














Kommentarer

  • Magda säger:

    haha, ja, inga mer födelsedagar nu! :p

    2011-05-03 | 09:49:43
  • Mathildooo säger:

    Gud ja! Glömde bort att påminna dig om att ta med kameran. Men sånt tänker du väl alltid på va? ;) Fast ta inte med den till KH... Kommer jag inte plugga hehe. Eller jo! Ta med den men säg att du inte har den och så kan du ge den när vi är klara. Plan klar. God natt.

    2011-05-04 | 23:20:04
    Bloggadress: http://mathildio.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: