Malin Eriksson

hej hej hej

Kategori: Allmänt

Idag ska det bli 22 grader här enligt väderleksrapporten!! Wieho! Jag ska dock vara på skolan, men får väl passa på att springa ut varje rast. och kanske äta lunch ute.. :)

Jag kom till Umeå på lördag eftermiddag, duschade och fixade i ordning mig och sen for jag och joanna iväg till hennes kompis för lite tjejkväll med middag och utgång :) Mycket trevligt!

Söndagen sov jag länge och tog det sen rätt lugnt. Fikade med min dansgrupp på eftermiddagen ute i solskenet. Riktigt skönt, men blev lite kallt när klockan började närma sig sex.

Nu ska bege mig ut i solen och cykla till skolan!



Ha en riktigt bra måndag!

Kommentarer

  • sis säger:

    Ha en riktigt br amåndag du! <3

    2011-05-09 | 15:02:14
  • Josse säger:

    Najsigt med lite varme i lilla sverige ocksa! :D

    2011-05-11 | 16:37:18

Kommentera inlägget här: