Malin Eriksson

uussaaa!

Kategori: Allmänt

Jag lever livet här i Usa med josse! Fryser dock rätt mycket.. även fast det är typ 10 plusgrader här känns det väldigt kallt eftersom det är så fuktigt, men massa kläder på så går det bra!

Vi har hunnit med shopping (jag som inte skulle shoppa något föll för de billiga priserna här och tänker "men man måste ju passa på" och så köper jag flera par converse och flera par jeans :P ). Vi har även hunnit med massa fika och mat på restaurang! Jag och josse kom fram till att vi har ätit japanskt, amerikanskt, mexikanskt, thailändskt, svenskt och kinesiskt! Väldigt kulturellt av oss! och väldigt gott :)

Har än så länge bara sett Riva och Annapolis, men på fredag ska jag vidga mina vyer här och få se Usa:s huvudstad! Det ska bli riktigt kul!

Josse skriver säkert ett mer utförligt inlägg hehe, men jag ska visa lite bilder!



Idag har jag köpt en NAVY-tröja! yey





Hos josses kompis som typ bor i ett slott! Hon är också aupiar och har ett eget litet hus som hon bor i :)


Jag och Parky! (Josses värdfamiljs hund)


Utanför huset!


Woho!


Hämtar upp tjejerna vid skolbussen, känns som att vara med i en film!


På favoritcafet City Dock Café :)






Kommentarer

  • Magda säger:

    åhhhh vad jag längtar tillbaka! skönt att veta att det inte går någon nöd på er :D

    2011-03-10 | 10:43:35
  • sofhia säger:

    åh kul med bilder! ni ser då ut att ha det bra iaf ;) saknar er!

    2011-03-10 | 22:14:44

Kommentera inlägget här: