Malin Eriksson

Måndag!

Kategori: Allmänt



Ny vecka med nya möjligheter ;) Idag har jag varit på stepmuskel rock på iksu, det var riktigt jobbigt, och kul! Har tränat så lite på sistone så känner att jag har lite att ta igen! Igår körde jag löpning+crosstrainer+styrke. Sprang en stund ute i det fina vädret men det var rätt slaskigt och så visste jag typ inte vart jag skulle springa så for in på gymmet och fortsatte. :)

Har tenta i finansiering och riskhantering på torsdag så morgondagen och onsdag kommer fyllas med plugg.

Ha det bra!

Kommentarer

  • mathilda säger:

    fyy vad du är duktig! både med träning och plugg! motsatsen till mig haha ;)

    2011-03-21 | 23:09:40
  • Josefin säger:

    Yay - supermalin!! Keep it up ;)

    2011-03-22 | 02:55:01
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: