Malin Eriksson

tillbaks i umeå

Kategori: Allmänt

ojoj, vad länge sen det var jag skrev här.. har helt enkelt inte orkat / prioriterat det när jag varit hemma :)
nu är man tillbaks till plugg hela dagarna. har tenta på fredag och presentation av grupparbete imorgon :) så jag vet vad jag gör fram till fredag..
jullovet hemma har varit underbart! har hunnit vara mycket med fredrik och med familjen :) julafton spenderades med familjen och släktingar i boden hos min faster lena :) julmat och julklappar blev det men dock ingen tomte :( tomten försvinner som när småbarnen försvinner ;) nyår firade jag och fredrik med sofhia och tomas i dundret, så mysigt var det! vi spelade spel och åt jättegod mat och var på björnfällan vid tolvslaget! :) jag och och fredde åkte skidor under dagarna också men det skippade sofhia och tomas, de lekte med fighter istället, juste han glömde jag ju nästan nämna att han var med!
har bilder, men eftersom kameran är hos fredrik hemma i Luleå kan jag inte bjuda på några tyvärr!
bjuder på en bild på mig och justin timberlake istället, stötte på honom i London ;)

Kommentarer

  • Josse säger:

    Coooooolt att du träffade Justin!! Även om han såg lite stel ut(höhöhö) ;)

    2011-01-11 | 03:46:16
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se/
  • malin säger:

    haha! jag veet, jag tyckte faktiskt det var lite coolt ;)

    2011-01-12 | 12:40:36
  • sofhia säger:

    åh jag vill ha dina bilder!

    2011-01-15 | 13:14:41

Kommentera inlägget här: