Malin Eriksson

spring

Kategori: Allmänt

idag börjar vårterminen! :) härligt att lämna hösten bakom sig och se fram emot våren och sommmaren :)

i helgen har fredrik varit här och det har varit underbart! joanna bestämde sig för att åka hem till söderhamn i torsdags så då passade dert ju perfekt att han skulle komma och hälsa på. vi har bara tagit det lungt och myst, och i lördagskväll var vi på bio och såg the tourist med angelina jolie och johnny depp, den var rätt bra :)

igår var jag och provade på ett jazz-pass på balettakademin, det var ganska kul, men jag hoppas att den kursen jag har anmält mig till är roligare ;)

nu sitter jag här framför teven och ska snart börjar gå mot skolan :) vi börjar med eknomisk styrning idag.

en bild från londons tunnelbana :) framför OS-reklam!

kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: