Malin Eriksson

tentavecka

Kategori: Allmänt

på fredag har jag tenta i ekonomisk styrning så dagarna fylls rätt bra av plugg.. men förhoppningsvis går det bra och då är snart den här kursen klar! :) just nu sitter jag och pluggar på bidragskalkylering och resultatanalys :) ska snart fara på spinning med jessica och sen blir det mer plugg på skolan.

ikväll har jag veckans höjdpunkt - dans på balettakademin! yey!

och nu är det inte så länge kvar tills jag får sätta mig på ett flygplan och hälsa på mina fina fina vän på andra sidan jorden! :) läängtar

hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

  • Josse säger:

    ÅÅÅHHH, jag längtar!!! :D Snart ses vi!!!

    2011-02-16 | 21:20:03
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se/
  • malin säger:

    JAAA!! :)

    2011-02-16 | 23:29:27

Kommentera inlägget här: