Malin Eriksson

häftigt!

Kategori: Allmänt

såg på framsidan av en tidning idag hotellet Marina bay i Singapore. Det är tydligen färdigbyggt nu och det är en grymt cool byggnad! När jag var i Singapore med pappa såg vi den, men då höll de fortfarande på att bygga den. ibland är arkitektur verkligen häftigt!   





här är jag framför den ännu ofärdiga byggnaden!

just nu sitter jag och pluggar redovisning.. går segt. man blir helt kollrig av alla siffror :S men jag ska ta mig igenom det! sen blir det dusch och sängen. börjar 8.15 imorgon så kan inte vara uppe allt för länge! juste, idag har jag varit på min andra danslektion här i umeå! det var sjukt kul :D

puss och kram på er!







Kommentarer

  • thiiildis säger:

    vad fint! du har förresten aldrig sagt att du träffade nya kompisar i Dubai ;) hehe

    2011-02-10 | 07:03:29

Kommentera inlägget här: