Malin Eriksson

1 april

Kategori: Allmänt

Vad konstigt det känns att det är första april redan! Jag har inte blivit utsatt för något lurenderjeri/första-april-skämt idag. Nästan lite tråkigt :P Har ni? :)
Igår kom jag till Luleå :) spenderade gårdagen med Fredrik och gjorde även ett besök hos Magda i hennes nya lägenhet!! Jättefin och kul att träffa henne och Tove och Sofhia, det var länge sen sist, för länge sen!
Just nu sitter jag hemma i huset på Smedkroken:) känns mysigt att vara här, är ju så sällan nu förtiden. Ska bli mysigt att bo i Luleå till sommaren, även om jag trivs väldigt bra i Umeå. Staden växer på mig och jag känner mig mer och mer hemma där ju längre tid det går. :)
Åh vad jag längtar till hösten då jag, josse och tove ska flytta in i vår nya lägenhet! Det kommer bli awesome ;)
Ha en fin helg!
det snöade imorse! inte kul, nu vill vi ha vår! :)

Kommentarer

  • Josse säger:

    åååhh, är helt taggad för lägenheten! :D

    2011-04-01 | 20:55:11
  • Anonym säger:

    också: HAAAPPY BIRTHDAY TOOO YOUUUUUUU, HAPPY BIRTHDAY TOOOO YOUUUUU, happy birthday dear Maaaaaaliiiiin, Happy birthday toooooooo youuuuuuuuuuuuuu!!



    <3

    2011-04-05 | 05:26:05
  • malin säger:

    nämen! taaack såå mycckeeet! :D

    2011-04-05 | 23:16:22

Kommentera inlägget här: