Malin Eriksson

sunday afternoon tea

Kategori: Allmänt

kom tillbaks från fika med Anna från min klass och några från HLP (civilekonom med inriktning handel och logistik) för ett tag sen. Vi beställde våfflor och fick vänta i typ 45 min för att få de :P men det var gott och trevligt iaf! :)
igår var det sittning med alla ekonomerna! började sådär, hamnade inte vid det bästa bordet, längst in mot väggen längst bort, men det utvecklades till en riktigt grym kväll!! :D dansade lös och hade skitkul! somnade rätt sent så är trött idag...
ska bara ta det lugnt resten av denna söndagskväll, fast juste måste städa lite här och börja läsa i vår nya bok. Vi börjar läsa marknadsföring imorgon och ska läsa första kapitlet i den boken till då. Jag tror det kommer bli en kul och intressant kurs. :)
jag har försökt lägga upp bilder både från när sis var här och hälsa på och på mina nya skor jag köpte igår, men det funkar inte! irriterande. ni får en bild från i somras istället, från Corsica ;) tycker den är så härlig :)
jaja, nu ska jag städa lite.
ha det gr8 ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: