Malin Eriksson

21 oktober - snart november!

Kategori: Allmänt

var ett tag sen jag skrev ett inlägg såg jag :P har inte hänt så mycket dock. kom ju tillbaka till umeå i måndags-förmiddag, bussen gick 5.45 från luleå ;)

igår hade vi presentationer av vårt case-arbete, det gick bra! :) hade tur som hade sån bra grupp :) vissa andra har haft det lite jobbigare och typ suttit på skolan till ett på natten... men för oss har det gått super!
nu har jag just kommit hem från skolan, känns konstigt. var länge sen jag var hemma så här tidigt på dagen :O ska iaf gå och handla lite mat snart, lchf mat. Jenny utmana ju mig att hålla lchf en vecka och inte säger jag nej till det! men känns lite svårt.. måste handla lite bra mat :)
i helgen blir det en umeå-helg, det var länge sen :) får se vad som händer då!
kram kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: