Malin Eriksson

tisdag..!

Kategori: Allmänt

hejhopp! idag har jag kommit tillbaks till Umeå efter en helg i underbara Luleå :) har myst med älsklingen och familjen, firat jenny som fyllde 20 :) och så har jag myst lite mer med kattungar, haha :P fredrik har skaffat katter (!) och de är så himla söta :) är egentligen mer en hundmänniska än en kattmänniska men kattungar är ju bara för söta!

idag har vi börjat med en ny kurs i skolan, eller ett nytt moment heter det. Alla moment fram till jul ingår i en kurs som heter Företagsekonomi A. Nu är vi inne på tredje momentet: Organisation och ledning. gud vi är redan inne på 3:e momentet, shit vad tiden går fort! känns konstigt att jag har bott i Umeå nu i lite drygt tre månader. Känns ju som jag nyss flytta hit :P trivs bra på skolan och så men känner mig verkligen inte hemma i staden, har knappt sett staden nånting. hittar iingenstaans, verkligen inte. har som aldrig nån tid över till att bara strosa omrking och lära mig hitta :P kommer väl sen, någon gång!
känns som det här nya momentet kommer bli en tyngre kurs än de två vi haft tidigare, tenta på 500 sidor reda på tisdag, men det ska nog gå bra..!
kram på er alla <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: