Malin Eriksson

tisdag

Kategori: Allmänt

idag har jag haft begreppstenta, det var 20 st kryssfrågor så gick rätt fort att göra :) men det var ändå svårt för flera alternativ kunde vara rätt och man var tvungen att kryssa i alla rätta för att få poäng på uppgiften, och alternativen var väldigt lika varandra... "den här är det iaf. och kanske den här.. men det kan ju vara den här också..., så ungefär var det.
efter tentan for jag på spinning med några tjejer från klassen, riktigt skönt var det faktiskt, även om jag var nervös inför ett 55-minuters spinning pass! haha, har bara kört 40 min förut och brukar tycka att det kan bli rätt långtråkigt, men det gick bra! :)
nu ska jag duscha och sen ska jag bara ta det lugnt ikv :) se på house eller desperate housewife och kanske baka chokladbollar! blev så sugen på det! :)

Kommentarer

  • sofhia säger:

    haha så fort jag hör ordet chokladbollar så tänker jag på dig!:D

    2010-11-17 | 22:26:55
  • Josse säger:

    Sofhia - hahah, samma här! Chokladbollar är förevigt förknippade med fantastiska lilla malin! <3

    2010-11-19 | 15:35:42
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2010-11-21 | 09:13:43
    Bloggadress: http://sofhiasblogg.blogg.se/
  • Anonym säger:

    haha ojdå, det jag tänkte skriva var att chokladbollar är och kommer alltid vara förknippat med våran malin <3 Och kika gärna in på min nya blogg ;)

    2010-11-21 | 09:20:08
    Bloggadress: http://sofhiasblogg.blogg.se/
  • malin säger:

    hahaha, undrar om det är bra eller dåligt?? ;P

    2010-11-23 | 20:22:36

Kommentera inlägget här: