Malin Eriksson

dammiddagen 2010!

Kategori: Allmänt

hej alla fina,
igår var det alltså dammiddag här i Umeå, alla tjejer på civilekonom programmen var inbjudna, men var väl ca 80 som var med :) det var en jätterolig dag :) började 11.30 utanför skolan, där lekte vi lite lekar i snön ;) sedan var det spökgång genom kulvertarna i skolan, huvva lite läskigt var det faktiskt :P även fast man visste att det inte var farligt så blev man ändå rädd när nån hoppade fram ur mörkret helt plötsligt och skrek!
sedan gick vi till Östra gymnasiet och hade brottning i deras gymaphall med två killar som var duktiga brottare :) det var faktiskt riktigt kul men också jobbigt, vaknade upp med träningsvärk idag.. :)
efter det fick vi massage av ett gäng sjukgymnaster, vilket var väldigt skönt efter ett tufft brottningspass ;) sen var det dusch och vi fick göra oss fina inför kvällen :). Sen medans vi väntade på att få gå iväg till e-puben där middagen skulle hållas så var det mingel i gympahallen som hade gjorts om till nåt som kändes som ett högstadiedisco haha :)
tror inte klockan var åtta förrän vi fick mat i magen och då var man riktigt hungrig, jag hade inte ätit sen halv elva på morgonen..
sen var det lite uppvisning av grabbarna som fixat hela dagen, de dansade lättklädda och iklädda läskiga masker haha!
okej, det var en kort beskrivning av dagen! så himla kul hade vi! tror jag kom hem typ två :)
lite bilder ska ni få se :)
en blond jessica och en blond malin ;)
scary..!
anna, jessica och jag på e-puben!
jag och emma gick ut och tog ut pengar eftersom de inte tog kort på e-puben
ett gäng på e-puben, i garderobskön på väg hem... efter en grym kväll! :)
dock vet jag inte vem han som sticker fram huvudet längst fram är??? :P
nu ska jag laga spagetti och korv till middag.. mmm!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: