Malin Eriksson

casearbeten och träning ;)

Kategori: Allmänt

var länge sen jag skrev här, såg jag :P jaja, har väl inte hänt så jättemkt egentligen :) förra veckan jobbade vi på ett grupparbete hela veckan typ och på fredag åkte jag bil hem tsm med linnea i klassen. Så gratis resa hem - perfekt!!

spenderade helgen med min älskling :) det var så himla mysigt :) på söndagen var vi och badade på pite havsbad med hans syrra och ett av hennes barn :) det var roligt och jag vågade åka toalettstolen, eller vad den nu heter :P även om fredrik var tvungen att övertala mig till en början, men det var riktigt kul ju! haha :)
hann med en snabb middag men mamma och mathilda på asian kitchen innan bussen avgick tillbaka till Umeå :)
idag har vi haft casepresentation och sedan började vi jobba med ett nytt case direkt efter, endast en timmes lunchpaus mellan arbeten, phu! :P men det är faktiskt rätt så kul och intressant.
nu ska jag göra te och sätta mig i soffan tror jag - väldigt efterlängtat efter en lång dag i skolan och ett  svettigt spinningpass... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: