Malin Eriksson

måndag

Kategori: Allmänt

jag sitter vid datorn och tittar ut genom fönstret på snön som faller ner :) bra att det kommer lite mer snö hit, blev lite besviken på att det var mer snö i Umeå än i Luleå ;)
hoppas verkligen jag blir klar med hemtentan snaart.. tar så lång tid och jag känner bara att jag inte orkar mer..:P
ikväll ska jag och syster på boxning på helex! :D ska bli så kul att träna med henne och att träna på Helex :) och jag älskar boxning, då får man riktigt ta ut sig.
igår var det andra advent och jag var med familjen och åt lunch på stan och tog kort i stadsparken :) sen for jag till sofhia och fikade. myys! efter det var jag och fredde och gymmade lite. men det blev verkligen en kortis för vi kom dit en halvtimme innan de stängde.

Kommentarer

  • sisselissan säger:

    6 smilisar! måste ju nästan vara rekord hihi

    2010-12-07 | 14:44:26

Kommentera inlägget här: