Malin Eriksson

ledarskap och london - sen JUL

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder från helgen/veckan i Luleå. Dock ganska dåliga bilder eftersom de är tagna med min iphone.. Från när jag, tove och mathilda var på LF-basket match i fredags, och när fredrik skulle vänja sina katter vid Senja :) Det gick faktiskt bra, även om det var lite läskigt i början då de var rätt så rädda.
Igår hade jag och fredrik en riktigt mysig sista kväll, vi åt på dagoberts, strosade lite på stan och sen for vi hem till honom och gjorde kladdkaka och fruktsallad och såg på 2012 <3
Idag har vi börjat med en ny kurs i skolan - ledarskap. kändes lite jobbigt att börja om på nytt efter att ha lämnat in hemtentan igår, hade velat ha en dags vila att pusta ut och ladda om! jaja, nu är det i alla fall inte länge kvar till jullov. nästa fredag har vi vår sista föreläsning och då kommer jag kunna vara hemma i typ 3 veckor!! så härligt!
och på lördag far jag och familjen till LONDON! :) mycket skoj och mkt skola = stressigt! men kul stressigt, sen får jag väl hoppas på en lugn jul då, så man får ta igen sig lite.
nu blir det greys anatomy! får man ej missa! tur att joanna är lika mycket grey's anatomy nörd som jag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: