Malin Eriksson

1 december

Kategori: Allmänt

hejsan, jag sitter just nu och kämpar med hemtentan på kulturens hus. Har fått ner en del text men börjar gå lite trögt nu.. :P längtar tills matihlda kommer hit! så jag får en paus:) kom nyss på att det är 1:a december idag! shit, vad tiden går snabbt, jag har snart redan gjort min första termin på handelshögskolan i umeå :) och jag trivs faktiskt väldigt bra där, både med själva utbildningen, med universitetet och med klasskompisarna :) och med boendet, jag och joanna kommer bra överens och lägenheten är ju jättefin! men fast än jag trivs bra så är det ändå alltid som att komma hem när jag kommer till Luleå, och speciellt när jag kommer hem till smedkroken, saknar litegrann att bo på smedkroken :) saknar att bo i ett hus och att det alltid är någon hemma när man kommer hem :) nä, nu måste jag fortsätta här.. så jag får det klart nångång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: