Malin Eriksson

Skola, träningar och balfrisyrer

Kategori: Allmänt

Har vart lite förvirrad i helgen... mn hoppas det löser sig på bästa sätt..

Känns som det är mycket just nu. Idag har jag vart och testat min eleganta balfrisyr hos Josses kompis Melli! Duktig var hon på det där =) och jag tackar för att hon fanns för annars hade balen gnagt ett ännu större hål (än det redan gör :S) i min lilla lilla plånbok! ojojoj, håller tummarna för att jag får ett jobb i sommar, det behövs Verkligen!

Sedan har jag 2 träningar idag - har redan vart på jazzen och ska snart iväg på plannja pride träning. Mellan allt det här sitter jag fastklistrad med min bioiogibok (den är ju SÅ bra!!... ) och det kommer jag även göra fram tills på onsdag då vi har prov om Människans fysiologi, fram tills dess är den iaf bra, hehe.

Bilder från glassätande i solen på dagen på valborg :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här: