Malin Eriksson

plugg, plugg och... te!

Kategori: Allmänt

ikv sitter jag och pluggar, svenska-analys, uppsats om konflikten mellan israel-palestina, bilduppgift och ARL(projekt och företagande)....!

det går iaf ganska bra, och jag har en kopp te brevid mig! det hjälper alltid  ;)

har haft världens träningsdag idag! så kul! först sprang jag på idrotten, skulle springa med min ipod men den hade visst slut batteri.... less! jaja, sprang UTAN den :P,  typ 30 min. sedan drog jag till helex och gymmade lite med fredrik och sedan gick vi på världen roligaste och hårdaste boxningspass! :D efterårtdarrade jag så mkt i händerna att jag knappt kunde äta middag... :P

bild från josses stuga  :) och från dissektionslabben, MEN, jag undviker att lägga upp bilderna på själva öhm, vad ska man kalla det, kadavrerna, eller organen kanske är finare namn, eftersom vissa personer tydligen är sådana veklingar ;) hehe, att ni inte klarar av att se det! det är klart, ni skulle kanske svimma och ramla av stolen eller nåt:P och det vill vi ju inte... 




 

Kommentarer

  • F säger:

    Haha jo det dära boxningspasset var tungt :P Några smällar fick du ta hahah =) sötis

    2009-05-17 | 13:43:52

Kommentera inlägget här: