Malin Eriksson

sommarlov eller arbetslös?

Kategori: Allmänt

det var vääldigt länge sen jag skrev här.. men nu tänkte att jag måste skriva ett litet inlägg, jag har ändå inte så mkt bättre för mig.

i fredags tog jag studenten! yeah! så nu kan man antingen säga att jag är arbetslös eller att jag har sommarlov.. hmm, jag tror jag väljer sommarlov, jag ska ju faktiskt tillbaks till skolbänken i höst. :) och sommarlov låter så mkt härligare och roligare! och mindre deppigt än arbetslös :P

idag har jag varit på jobbintervju, kändes bra, kan hända att jag får jobb längre fram. man vet aldrig :) jag är iaf ute efter jobb just nu! satt i typ två timmar igår och ringde runt till olika ställen. men det är så svårt!

ikv: girls night med jenny och amerikanerna ;) blir nog kul! 

 


Kommentarer

  • Anonym säger:

    JA, klart att du har sommarlov - njut!(Min egen väckarklocka ringer 04.55 varje morgon..)

    Och klart att vi ska träffas i sommar ;) Jo, jag ska anmäla mig till tjejmilen, men vi får höras om tåg/flyg-biljetter :) Ha det så bra! kram

    2009-06-19 | 16:52:48
  • Anonym säger:

    Och det var Emma som skrev det där ;)

    2009-06-19 | 16:53:18
  • malin säger:

    bra! anmäl dig snaart! så det inte blir fullt :) kram <3

    2009-06-22 | 22:09:39

Kommentera inlägget här: