Malin Eriksson

22 juni måndag

Kategori: Allmänt

idag klev jag upp kl.6! var dock inte uppe länge, typ 10 min. satt med fredrik när han åt frukost och när han for typ 5 min senare gick jag tillbaks till sängen...och sov till halv elva, så skööönt! :)

på eftermiddagen promenerade jag och josse in till stan i det fina vädret och sen stannade vi där och fikade och shoppade lite grann. vi hade först tänkt  köpa glass när vi kom in till stan men ist gick vi till ica och köpte juice, det var himla gott! :D bra köp!

nu ikv har jag varit på räkfrossa. plannja som bjöd ;)

nu ska jag städa!

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Hahaha, så tråkiga vi låter.. "hade tänkt köpa glass, men köpte juice ist" :p

    2009-06-22 | 22:48:15
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se/
  • Josefin igen säger:

    OCH glömde säga detta i förra kommentaren: bra med uppdatering av bloggen malin, det gillar vi! ;)

    2009-06-22 | 22:49:01
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se/
  • malin säger:

    haha, vad är det som är så tråkigt me juice :D tackar! ;)

    2009-06-23 | 00:09:46

Kommentera inlägget här: