Malin Eriksson

lördag

Kategori: Allmänt

Idag har jag sprungit runt sjön, eller skurholmsfjärden heter det väl :P det var så himla sköönt! Jobbigt, mn skönt! :) Och så var det jättefint väder också. Det dåliga var att jag inte hittade mina hörlurar till mobilen så jag kunde inte lyssna på musik ): Men nu har jag bestämt mig för att införskaffa en ipod shuffle, den billigaste varianten av ipods och också den minsta så den passar nog när man tränar.

Ikv är det bio med fredrik som gäller :) vi ska se 17 again, haha. Det blir nog kul. Magda, tove och fia ska på samma bio så vi ses nog där, treeevligt! så länge sen man såg er! Eller ja inte tove, dig såg jag  ju igår :P mn ni andra ;)

nää, nu ska jag fortsätta skriva på mitt biologi-arbete....

see you later... 
  
 
;)

Kommentarer

  • Emma säger:

    Vad duktig du är som bloggar ;) Ses imorrn!

    2009-04-19 | 11:36:49
  • malin säger:

    haha, tack! ja, det gör vi :D

    2009-04-19 | 18:07:43

Kommentera inlägget här: