Malin Eriksson

allt och inget

Kategori: Allmänt

jag är inte så bra på att skriva blogg. 

mn jag försöker iaf hålla mina kära vänner som läser detta uppdaterade på vad jag gör då ni inte träffar mig ;)

helgen kändes låång. i fredags var jag ut tsm med magda och tove, och angie från deras klass - rooligt! var så länge sen jag var ut med er! träffade fredrik ute, sov hos han till på lördag, mysigt mysigt som alltid:)  mn han vaknade upp på lördagen och hade typ kräksjuka eller nåt. INTE mysigt :(

I lördags fyllde jag 19 år! shit, jag börjar snart få åldersnoja! :O TACK, så hemskt mkt för de alldeles superfina inläggen på josses och fias blogg, det värmde verkligen att se =) och tack för i lördagskväll alla mina underbara tjejor! puss och kram till er!

i söndags lade jag undan en balklänning i boden :D hade med mig morfar och lena och mathilda som smakråd, haha. och jag hann även vara ute i finvädret på en promenad med j, m och s, det var riktigt sköönt!

idag hade jag beeptest i skolan! usch, vad jobbigt det är! mn så himla skönt efteråt, man får verkligen ta ut sig helt. kom bara till nivå 9. liten försärming sen i höstas, mn är ändå rätt nöjd.

en sista sak: Bli frisk fredrik!! bort med alla magsjukebakterier så jag kan träffa dig snart utan att bli magsjuk!

goodnight, sleep tight ;)

vimmelbild från i fredags :)
vimmelbild från i fredags =)

Kommentarer

  • Josse säger:

    Sötmalin!! Du börjar ju bli riktigt bra på att skriva långa inlägg nu ju!! ;) och det är bra att du håller oss uppdaterade, hur ska man annars veta vad du har för dig? :O ;)

    2009-04-06 | 22:33:49
    Bloggadress: http://josefinnystrom.blogg.se/
  • malin säger:

    haha :D ja, visst börjar det arta sig? ;) nej, hur ska ni annars veta :P

    2009-04-07 | 14:12:05

Kommentera inlägget här: